dijous, 28 de desembre del 2023

Experiència personal

 

Hola a tots!

Fa molt que no penjo cosetes al blog per falta de temps i la necessitat de prioritzar altres aspectes de la meva feina, però sempre m’olple d'orgull poder compartir l’experiència i  reflexions dels pacients, que penso poden ser molt útils per altres persones que es troben en situacions similar però en altres moments del procés de canvi.

Felicitar a la persona que l'ha escrit, per l’esforç i el canvi que ha aconseguit, n’estic molt orgullosa!

El mes que viene hará un año que decidí no volver a beber nunca mas alcohol, aunque nada fácil, ha sido mi mejor decisión, pues he tenido que renunciar a una forma de vida que aun no siendo la mejor está bien vista socialmente y más si trabajas en la hostelería....Con el alcohol he pasado buenos ratos, pero ahora sé que me ha quitado muchos MAS, sin dejar de lado el tema económico, físico y familiar, también os digo que sin ayuda profesional no creo que hubiese llegado hasta aquí y sabedor de que queda mucho por andar, pero consciente de que no pienso volver atrás… no me enrollo mas, solo esperar que mi comentario le sirva a alguien. 

 AMUNT¡¡¡¡ 


Home, 54 anys



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada