divendres, 27 de gener del 2017

SENSE CONSUM: Un any de treball, algunes reflexions (3a part)


I aquí va la tercera...
21. Al principi uns pocs dies sense consum em semblaven una eternitat, feixucs. Amb el temps aquesta percepció va canviant totalment. Els dies no es fan tan llargs, tot el contrari, i passen ràpid com la vida.
22. Jo personalment si no consumeixo em sento més segur, fort, descansat, tranquil, amb pau interior i capaç de tirar la vida i les coses que m’envolten o de noves cap endavant.
23. Omplir els vuits que deixen el no consum,es part del procés i això no és fàcil, tranquil tot al seu temps i poc a poc aniràs omplin el plat amb les coses que vols menjar, que vols que t’envoltin. Les escolliràs o aniran apareixent.
Això  ajuda molt i és important, en fi, consisteix en viure la vida d’un altre manera i  és un canvi, maduresa també difícil per a la gent que no consumeix i que també si troba: que fer amb la seva vida i com li dona sentit.
24. Crec que sempre seré un ex consumidor. Suposo que també passa el mateix que amb el tabac, en el sentit de que no podré estar en el punt d’una persona que no ha consumit mai i no em podré permetre certes llicències.
25. Després d’uns anys d’evolució, on he aprés i millorat molt, la família m’ha deixat fer, suposo em veuen bé i ja no tenen l’espant i no saber del principi. Saben que segueixo veient la Ingrid i depenc de mi mateix,sóc autosuficient i això requereix una constància i bon fer.
L’últim cop que el meu pare em va preguntar; Com ho portes? Vaig respondre ràpid i natural: Bé,força bé,mai tornaré a estar com estava abans.
26. Personalment he tingut una evolució,crec potser un tan lenta,però afiançada i amb forts fonaments.
Res és fàcil i això necessita un treball personal, de conscienciació, emocional i d’auto coneixement on decideixes que vols fer a la teva vida i com vols que sigui i això no és moco de Pavo. Aquesta és la porta que t’obra el no consum.
27. Suposo que com som de diferent manera tots,també tindrem flaqueses diferents o punts de la nostra personalitat que més treball necessiten a l’hora d’afrontar el no consum.
28. El procés del no consum que estic vivint t’exigeix perseverança, treball, esforç, dedicació, constància, pensaments, evolució, motivació i això de vegades es fa feixuc, cada cop menys…però la gracia de tots aquests requeriments es que són els mateixos que utilitzes en la resta de coses de la teva vida: treballar,feines de casa,la teva imatge, relacions amb els altres etc….
Home, 42 anys

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada