dijous, 7 de gener del 2021

25a Convocatòria del curs: Adolescentes y jóvenes consumidores de drogas: La intervención con los padres.

 

A partir del dimecres 13 de Gener, torno a impartir com a docent el curs on-line: ADOLESCENTES Y JÓVENES CONSUMIDORES DE DROGAS: LA INTERVENCIÓN CON LOS PADRES.

Es tracta d’un curs dirigit a estudiants o llicenciats en psicologia, pedagogia, treball social, infermeria o disciplines afins. Aquest curs te com a objectiu centrar-se en la intervenció amb aquells pares (o d’altres familiars que realitzin les funcions de cuidadors) que arriben a consulta per tenir fills adolescents o joves consumidors de drogues.

Deixant de banda la intervenció que lògicament s’hauria de fer amb l’adolescent o jove en sí, a aquestes edats on la majoria de casos els nois i noies encara no són independents ni emocional ni econòmicament, el paper de la família en la prevenció, detecció i solució de problemes es basic perquè les coses funcionin. La intenció serà doncs abordar tots aquells aspectes relacionats amb la família sobre els que com a professionals poden intervenir per aconseguir una millora en la situació familiar i de consum en el jove.

Per més informació, consulta del programa i inscripcions:

https://psiquiatria.com/servicios/adolescentes-y-jovenes-consumidores-de-drogas-el-tratamiento-con-sus-familiares

Aprofito per passar-vos els resultats de les enquestes de valoració que es passen als alumnes un cop finalitzat el curs i també els comentaris qualitatius que alguns d’ells hi han afegit:

“He realizado bastantes cursos con vosotros, a través de esta plataforma, y la verdad es que esta docente me ha parecido excepcional. Enhorabuena.”

“Este curso cumplió con mis expectativas, me siento satisfecha y me felicito por haberlo tomado, y los felicito por la calidad del mismo, saludos”

“Muy recomendable. Espero realizar más cursos con vosotros.”

“Me ha gustado mucho, la dinámica del curso, los contenido y la docente: su disponibilidad y conocimiento en la materia del curso.”

“Felicitaciones, es un buen curso. Los temas son claros, explicados de forma sencilla para ser aplicados en el contexto de adolescentes y sus redes de apoyo. Para haber sido mi primer curso vía electrónica, su plataforma me parece fácil de manejar, es amigable! Muchas gracias! “

“Solamente comentar, que el tiempo estimado para la entrega de los ejercicios me ha parecido muy limitada en el tiempo. Al ser un curso online pensaba que iba a ser más espaciada la entrega. Por lo demás, el curso excelente, ha superado mis expectativas.”

"Uno de los mejores cursos que he hecho, y la profesora excepcional"

"Yo quedo muy satisfecha, ha cumplido mis expectativas. Gracias"

"El curso ofrece unos contenidos muy interesantes para la práctica clínica. La profesora contribuye eficazmente a despertar el interés por el tema y ofrece feedback relevante sobre los ejercicios prácticos."

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada